czwartek, 14 marca 2013

Ach ten Grey


Pięćdziesiąt twarzy Greya
A jakże inaczej mogłoby się stać- ten hit czytelniczy też mam u siebie a co. I cóż ja mogą tu napisać.. Ta książka wciąga - pierwszą część pochłonęłam w 1,5 dnia a później odliczałam dni do pojawienia się drugiej części.. a następnie trzeciej.
Czy kiedyś mieliście tak, że czytając książkę w autobusie, spogladaliście kątem oka czy ktoś nie czyta waszej książki z boku? To przy tej książce tak się dzieje. Rumieńce, przegryzanie warg pojawi się też u was. Naczytałam się dużej liczby komentarzy o tym, że to wyuzdana, pełna seksu i przemocy książka i oczywiście F A T A L N I E przetłumaczona. Poprostu żenujące :O
- tak jest nie ma co ukrywaćm średnio co 3-4 strony jest scena erotyczna szczegółowo opisana; mało ambitna, mono tematyczna; ale czy dla nastolatek? czasami dobrze jest przeczytać taką książkę.. czemu nie?
Ja ją kupiłam z ciekawości. Zatraciłam się. Chętnie obejrzę film, który ma być podobno w tym roku. Spekulacje go zagra głównych bohaterów na fb czytam z ciekawości; co niektóre czytelniczki mają już obsesję maniakalną apropo tej książki i Pana Greya :)  


Opis z empik.com
Młoda, niewinna studentka literatury Anastasia Steele jedzie w zastępstwie koleżanki przeprowadzić wywiad dla gazety studenckiej z rekinem biznesu, przystojnym i zamożnym Christianem Greyem. Mężczyzna od pierwszych sekund spotkania fascynuje ją i onieśmiela. W powietrzu wisi coś elektryzującego, czego dziewczyna nie potrafi nazwać, a może tylko się jej wydaje? Z prawdziwą ulgą kończy rozmowę i postanawia zapomnieć o intrygującym przystojniaku. Plan spala jednak na panewce, bo Christian Grey zjawia się nazajutrz w sklepie, w którym Anastasia dorywczo pracuje. Przypadek? I do tego proponuje kolejne spotkanie. W tym miejscu kończy się „disneyowskie”  love story, choć młodziutka, niedoświadczona  dziewczyna nie wie jeszcze, że Christian opętany jest potrzebą sprawowania nad wszystkim kontroli i że pragnie jej na własnych, dość niezwykłych warunkach… Czy dziewczyna  podpisze tajemniczą umowę, której warunki napawają ją strachem i fascynacją? Jaki sekret skrywa przeszłość Christiana i jak wielką władzę mają drzemiące w nim demony?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz