piątek, 15 marca 2013

Tess Gerritsen


Coś od empik.com oraz z tyłu książki..
Niezwykle brutalny zabójca, nazwany przez media "Chirurgiem", zabija młode kobiety, przeprowadzając na nich zabieg wycięcia macicy bez znieczulenia. Policja ustala, że podobna seria morderstw miała miejsce dwa lata wcześniej, a ich sprawca został zastrzelony przez doktor Catherine Cordell, piękną lekarkę zatrudnioną w bostońskim centrum medycznym - jedyną ofiarę, której udało się ująć życiem. Catherine znowu czuje się zagrożona. Jej jedynym sprzymierzeńcem wydaje się detektyw prowadzący śledztwo. Czy obie sprawy i obu zabójców coś łączy?  - "Chirurg"

Tess Gerritsen jest moją ulubiona pisarką, po jej książki sięgnęłam za namową siostry J. - Anki, dziękuje jej po stokroć, mimo iż zaczęłam czytać serię głównych bohaterek Rizzoli i Isles od części 4 ;-) ale później szybciutko nadrobiłam wcześniejsze. Gerritsen ma serię książek gdzie pojawiają się wyżej wymienione bohaterki oraz kilka książek o podobnej tematyce ale już nie należące do serii. Posiada też wydania pierwszych książek/opowiadań z wątkiem romantycznym.

Ponieważ jestem wielką fanką śledzę na bieżąco nowe pozycje książkowe wychodzące na polskim rynku..

Ponieważ książki zwłaszcza z serii Rizzoli i Isles charakteryzują się wielką popularnością.. Jest też serial napodstawie owych książek.
http://www.filmweb.pl/serial/Partnerki-2010-554932

 Ponieważ seriale amerykańskie i brytyjskie (teraz też powoli skandynawskie)  - są moim drugim uzależnieniem - oglądam.. :)
Serial oczywiście zrujnował moje wyobrażenie wyglądu głównych bohaterów, u mnie w głowie wyglądali zupełnie inaczej, ale.. pasują mi i już się przyzwyczaiła. Serial ukazał się w 2010 roku, więc już ok 2 lat gdy czytam nowe książki tak wyobrażam sobie dziewczyny..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz